Wat was het een geweldige avond! Zaterdag 18 juni 2022, de 5e zwemmarathon van Zwem- en recreatiebad De Kulk met Sparkle als goede doel. Negen teams die in een gezellige sfeer van 19.00 uur tot 01.00 uur in estafette vorm hun baantjes zwommen; het ene team wat fanatieker ( bovenaan 2 teams van ZVVS met 1122 banen) dan het andere team (onderaan Sparkle met 404 banen 😊). De hele avond goede muziek verzorgd door Benjamin en Robbert. Lies verkocht vele lootjes voor de tombola met hele mooie prijzen. Eveline, Jacqueline, Thea, Jeanet, Arie en Vin waren er voor de Sparkle kraam en om ons team aan te moedigen. Wat hebben we als zwemmers een plezier gehad! Nogmaals onze zwemmers bedankt: Annelies, Ebbe, Linda, Teuny, Anne-Marie, Carolien, Marja, Alfred, Silvia, Martijn en Rob en niet te vergeten de supporters van ons team!

Dan blijkt Sparkle ook nog eens van alle teams het meeste sponsorgeld opgehaald te hebben: alle sponsoren bedankt dat jullie Sparkle zo’n warm hart toedragen! En dan de afsluiting van de avond: het bekend maken van de opbrengst! Een cheque met daarop een bedrag van € 11.995,00 …… daar zijn we stil van! Die tovertafel gaat er gewoon komen! Onze dank gaat uit naar iedereen die heeft meegedaan en in het bijzonder naar Irma, Lies en Myra en hun vele vrijwilligers voor het organiseren van dit geweldige evenement!