Als je verantwoorde zorg biedt, voldoe je uiteraard aan de wet- en regelgeving.
Daarom hieronder een aantal zaken die we wel geregeld hebben maar waarvan we eigenlijk hopen ze niet nodig te hebben of dat het zo vanzelfsprekend is dat het op papier zetten eigenlijk overbodig zou moeten zijn.

We hebben een medicatie protocol, logisch, dat is bekend bij de zorgprofessionals.

Uiteraard hebben we een privacy reglement, die vind je hier.
Natuurlijk is het handelen AVG proof.

Ook het voorgeschreven klachtenreglement is op orde, zie hier de tekst.

Vragen staat vrij. Dat geldt natuurlijk ook bij Sparkle. Blijf niet met vragen rondlopen maar stel ze gewoon. Afhankelijk van de soort vraag is het wel handig van te voren in te schatten bij wie die vraag thuis hoort. Gaat het om een simpele vraag betreffende bijvoorbeeld breng- en ophaalmomenten, dan kan die vraag gesteld worden aan de begeleiding. Gaat het om meer structurele of ingewikkelde zaken en weet u niet wie u daar het beste voor kunt benaderen, dan kunt u die vraag het beste stellen op info@stichtingsparkle.nl. Wij zorgen er dan voor dat uw vraag bij de juiste persoon terecht komt en dat uw vraag zo goed en zo snel mogelijk beantwoord wordt.

Burg. de Bordesplein 9 ⋆ Postadres: Asterstraat 4 ⋆ 3135 HB Vlaardingen

06 15 213 594 ⋆  info@stichtingsparkle.nl