Zoals iedere ouder wil je het beste voor je kinderen doen. Zo ook Anne-Marie en Henk die het beste willen voor beide kinderen, dus ook voor Ghislaine die door haar beperkingen en bijzondere talenten een mooie, fijne, gezellige en bovenal leuke dagbesteding verdiend.

Dan ontstaat in de loop der jaren een droom die steeds meer vorm krijgt: een kleinschalige dagbesteding voor (jong) volwassenen met een verstandelijke beperking realiseren.
Een dagbesteding die als een warme deken om Ghislaine past. Maar waar ook andere “spetters” een fijne dagbesteding kunnen krijgen. Deze droom kwam in een stroomversnelling toen er begin 2018 plots een mooie geschikte locatie beschikbaar kwam in de wijk waar zij wonen, Vlaardingen-Ambacht.

Voor de zorg werd Stichting Sparkle opgericht. Het motto werd al snel gevonden: Écht, iedere dag een feestje! Een periode met het zoeken naar geschikte bestuursleden, zorgprofessionals, cliënten en niet te vergeten, de verbouwing van het pand volgde.

Nu kunnen we zeggen dat we in januari 2019 dan echt zijn begonnen!

Burg. de Bordesplein 9 ⋆ Postadres: Asterstraat 4 ⋆ 3135 HB Vlaardingen

06 15 213 594 ⋆  info@stichtingsparkle.nl