Ik heb het vast al vaker verteld: je kan als ouders wel eens een droom hebben, maar als die droom dan ook nog waarheid wordt, dan wordt je daar wel heel stil van!

Begin 2018 begon voor ons het traject met het vinden van het pand. Al snel daarna een lunchafspraak gemaakt met Eveline. Zij heeft jaren lang onze dochter Ghislaine op haar groep gehad en we zijn elkaar nooit uit het oog verloren. Haar gevraagd of ze mee wilde helpen Sparkle te realiseren. Dat was een grote stap, maar ze heeft het wel gedaan. Eind 2018 hadden we een zorgteam van 5 meiden: Eveline, Wanda, Ilse, Jacqueline en Ingrid. Op 2 januari 2019 ging ons grote avontuur van start met 4 spetters: Ghislaine, Heleen, Yoëll en Michelle. In de voorgaande blogberichten staat te lezen hoe het ons vergaan is; wat zijn we trots op wat we bereikt hebben! Inmiddels hebben Ingrid en Wanda het team verlaten en heeft Carolien zich bij ons aangesloten. Ook heeft spetter Nick bij ons een fijne plek gevonden. En met z’n allen het lukt ons uitstekend om van iedere dag een feestje te maken!

Op de foto vlnr Eveline, Jacqueline, Carolien en Ilse, onze meiden, ons zorgteam!